Overskrift 1

Ordinær generalforsamling

Referat

Mandag den 5 marts 2012 – Kantinen på Karlslunde Skole

Spisning kl. 18.30 – Generalforsamling kl. 19.00

REFERAT:

               Claus (nr. 2 & formanden) bød velkommen til dette års generalforsamling.

Ad. Pkt. 1. Valg af dirigent.

               Vi skal have valgt en dirigent & bestyrelsen foreslår Claus (nr. 18)

               Claus blev valgt,

               Claus takkede for valget, og konstaterede at generalforsamlingen var lovlig varslet,

               Der er 21. huse repræsenteret på generalforsamlingen.

Ad. Pkt. 2. Valg af stemmetæller .

               Stemme tæller Finn (nr. 8) valgt.

Ad. Pkt. 3. Bestyrelsens beretning om det forløbne år.

               Ordet til Claus (nr. 2 & formand)

Vores første formand Preben Jensen blev begravet og bestyrelsen sørgede for en bårebuket – takkekort fra Bente blev læst op

               Beretningen var omdelt sammen med indkaldelsen og blev læst op.

               Flere ting omkring evt. udgifter til vand – grøften m.v. blev berørt

               Bestyrelsen vil arbejde på, at vi får Kildegård Huse Aps. til at                        betales for disse opgaver.

En beboer mente: lykkes det ikke, skal vi hyre en advokat, så vi kan lægge sag an mod Kildegård Huse Aps

               Det vil jo koste penge og får vi noget ud af det??

Det skal undersøges om vores skadeforsikring for fællesarealerne har en Rets paragraf til en sådan advokatudgift.

Ad. Pkt. 4.              a. Aflæggelse af regnskab for 2011, som er underskrevet af bestyrelsen og revisor, vedlagt.

               Regnskabet for 2011 blev gennemgået og godkendt

b. Fremlæggelse af budget for 2012 og fastsættelse af kontingent for indeværende år.

Budget for 2012 blev gennemgået – her er bl.a. sat penge af til afholdelse af udgifter omkring – asfalt – vand – genoprettelse & udbygning af grøften – samt vedligeholdelse af hegn m.v.

En beboer mente at hegnet hele vejen rundt – og ikke kun ud til fællesarealet skal holdes af grundejerforeningen

Andre mente, at så skal hækken ud til Mejerivej også vedligeholdes af grundejerforeningen.

Nr. 13 har kæmpet med sælgerne omkring den skråning som ligger bag hendes hus & på hendes grund (gælder også 11 & 15).

Bestyrelsen: det må vi tale med kommunen om, og så vil vi vende komme tilbage med resultaterne.

.

Bestyrelsen ønskede en godkendelse af budgettet således, at HVIS sælgerne ved. 5 års eftersyn ikke vil sørge for oprettelserne (asfalt – grøft – hegn – vand) så kunne bestyrelsen iværksætte dette arbejde, så det var helt klart før efteråret.

Dette ønskede forsamlingen ikke, der skal afholdes en ekstraordinær generalforsamling omkring dette, der blev ikke stemt om dette, men taget til efterretning af bestyrelsen – budgettet godkendt.

ad. Pkt. 5. Forslag fra bestyrelsen.

<!--[if !supportLists]--> a.      <!--[endif]--> Justering af Ordensreglerne for vores område, forslag vedlagt.

Ad. Pkt. 6. Rettidige indkomne forslag.

<!--[if !supportLists]--> a.      <!--[endif]--> Forslag til Ordensregler fra nr. 26.

               De 2 forslag blev behandlet under et – bestyrelsens nr. 1 & nr. 26 nr. 2

               Nr. 1 fik 16 stemmer – nr. 2 fik 3 stemmer – samt 2 blanke

               Bestyrelsens forslag blev vedtaget – omdeles sammen med referat fra generalforsamlingen.

Ad. Pkt. 7. Valg af bestyrelsesmedlemmer.  3 personer til bestyrelsen for 2 år:

               Claus & Kirsten villig til genvalg.

               Jannie ønsker ikke genvalg.

               Dermed skal der findes en person til den ledige plads

Claus (nr. 2) & Kirsten (nr. 10) blev valgt.

Dirigenten spurgte ud i lokalet om ikke en var villig til at stille op til de ca. 4 møder der holdes om året.

Det var der ikke, bestyrelsen bemyndiges til, at spørge i de 9 huse som ikke var til stede.

Ad. Pkt. 8. Valg af suppleanter.  2 suppleanter for 1 år.

Eskild (nr. 27) er villig til genvalg

En suppleantplads er p.t. vakant.

               Eskild ønskede ikke at blive medlem og blev valgt som suppleant for 1 år.

Dirigenten spurgte ud i lokalet om ikke en var villig til at stille op til de ca. 4 møder der holdes om året.

Det var der ikke, bestyrelsen bemyndiges til at spørge i de 9 huse som ikke var til stede.

Ad. Pkt. 9. Valg af 1 revisor & 1 revisorsuppleant for 1 år - Inga (nr. 8) & Lene (nr. 6) er villige til genvalg.

               Inga nr. 8 revisor & Lene nr. 6 revisorsuppleant blev valgt.

Ad. Pkt.10 Eventuelt – under eventuelt kan der ikke sættes forslag til afstemning.

Hjemmesiden

Eskild varetager denne opgave og vil gerne have nogle input

_______________________________________________________________________

Claus Christensen                           Claus Bonde                      Kirsten Christiansen                                                                                                                                                  

Dirigent                                                Formand                              Referent                            .

.

Konstituering. 18. april 2012

Formand                   Claus nr. 2                             for 2 år til 2014

Næstformand            Poul Erik nr. 26                      for 2 år til 2013

Kasserer                   Kirsten nr. 10                         for 2 år til 2014

Medlem                     Jørli nr. 21                             for 2 år til 2013

Medlem                     vakant

201  til Suppleant                 Eskild nr. 27               for 1 år.  til 2013

 Suppleant                 vakant.  

.

Seneste kommentarer

Del siden